alkohol
marsi
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám švagrovou, která má trošku problémy s alkoholem. Na koho by se mohla obrátit, když by to už konečně chtěla řešit. Je z okresu Karlovy Vary.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, vyhledat odbornou pomoc v případě problémů s alkoholem, potažmo závislostí, by bylo velmi rozumné. Ve Vašem okrese můžete využít toto zařízení : Alkoholicko-toxikomanická poradna Myslbekova 4 Karlovy Vary tel : 353 230 880 MUDr. Vladimír Beran P.S. problém závislostí jde poměrně dobře léčit v případě, že je závislá osoba motivována a ochotna spolupracovat. V případě dalších dotazů se na naši poradnu můžete opět obrátit. Kdyby jste měla zájem, se o této problematice více informovat a osobně problém Vaší příbuzné řešit, můžete ve zmíněné AT poradně využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky, které tyto odborná zařízení též nabízí. Tak ať to dobře dopadne, mějte se hezky. M.K.