mam este sancu stoho von?
MKO
moja situacia je asi taka ze>--mam 19rokou v septembru to budu 2roky co idem na pervitine,,,asi presne 1rok co som si uvedomujem ze som zavisly,,,snad 15dni cisti som odvtedi ani nebol,,,,kamaratenie s dilermi co si stoho zarabali moje sluzbi pre nich proste pre peniaze drogy a zabavu som ich kril a pomahal v biznise casom za par mesiacou som fetoval kazdy den do poobeda spal,a poobedede do rana fical,,,tak to ide uz ten posledny rok,dilleri uz nie su kvoly dlhu a snazime sa udret uz len piatok ked mame peniaze to ideme az do pondelka,,,,,je to lepsie ako kazdy den stym zit,,,,ale je to tazke,,,,,dobre sa mi otom vyrozpravALO

Odpověděl:
Dobrý den, svůj dotaz jste nadepsal "mam este sancu stoho von?". Šanci určitě máte. Záleží, co pro tu změnu jste ochoten udělat, jak moc ji chcete a to mi z vašeho dotazu nějak nevyplynulo. Možná jste se chtěl opravdu jen "vyrozprávať". Každopádně, jestli jsem to dobře pochopila, dříve jste užíval denně a teď se to snažíte udržet na víkendovém braní, což je jistě rozumější, nicméně z dlouhodobého hlediska je to obtížně zvládnutelné. Zvažte, zda by vám nestálo za to s pervitinem skončit úplně. Riskujete totiž nejen zdraví, ale také spoustu dalších průšvihů, třeba právních. Nu, když tak ještě napište.