dotazy 164409, 262407, a 465405
Zuza
Opěta zase dobrý den. Ano, chápu, že ne všechno s dá řešit touhle formou, ale i tak Vám děkuju moc. V pondělí sice jdu k lékaři (k normálnímu) se na to zeptat a promluvit si s ním, ale obávám se, že mi řekne, že si to jen namlouvám, nebo že nemám přehánět... Jsem z Morazkoslezkého kraje, poblíž mám Ostravu, Nový Jičín a Bílovec (apod). Nashledanou... Zuzka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, nechci nijak podceňovat Vašeho lékaře, ale bohužel problematika důsledku užívání nelegálních drog je tak moc specifická oblast, ne úplně každý lékař má dostatek zkušenností s důsledky uřívání psychotropních látek, potažmo se závislostí. Bylo by vhodné, aby jste potíže, které jste uvedla zde na webové poradně konzultovala se specialistou. Ve Vašem regionu jsem Vám vyhledala lékaře, který tyto zkušennosti má, zkuste se na něj obrátit. Psychiatrická léčba Sokolovská 1410 / 22 tel : 556 710 260 MUDr. Mgr. Přemysl Mikeš. Ph.D. Do této ordinace je zapotřebí se předem telefonicky objednat a dohodnout si termín první návštěvy. Také se můžete obrátit na Kontaktní centrum pro živatele nelegálních drog K-centrum RENARKON, o.p.s Halasova 16 Ostrava - Vítkovice tel : 595 267 005 mob : 602-670 789 e-mail : kcokarenarkon@seznam.cz kontaktní osoba : Bc. Beáta Oravcová Provozní doba K-centra : PO až PÁ 9.00 - 16.00 Do K-centra můžete přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objendání. Samozřejmě je výhodnější si předem zavolat, nemusíte pak čekat a když o Vás bude pracovník vědět, budem mít na Vás i dostatek času. P.S. tak Vám budu držet palce ať se Vám od potíží brzo uleví a když budete mít chuť, napište jak se situace vyvíjí. Mějte se hezky, ať se daří. M.K.