zavislost
rolmops666
dobry den,chci se zeptat,je to 2 mesice co me pustily z vykonu trestu a mesic sem nic nebral,ale potom jsem prohral v automatu penize svoje ale hlavne i matky a nevedel sem jak tenhle problem resit jinak nez drogama,takze sem nespal 7dni a mel sem velky deprese,ted uz jsem doma ale citim strasnou prazdnotu a mam porad deprese a myslim si ze z drogou to zmizi ale ja uz to nechci. za ten tyden sem poznal par holek ktery si vzaly drogu a mely stoho strasny schyzy je mi jich strasne lito a porad na ne musim myslet,ze v 19ti letech maji zniceny zivot. myslite ze bych se mel nekde lecit? (pred vykonem trestu jsem byl hodne zavisly na pervitinu)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to samozřejmě záleží jen a jen na Vás. Léčba drogové závislosti je záležitostí dobrovolnou a je především založena na spolupráci. Takže, jestli máte potřebu se svou závislostí něco dělat a jste ochoten spolupracovat, léčení by bylo asi velmi rozumné rozhodnutí. S ohledmem na Vaše potíže s pervitinem, potažmo s gamblingem, si myslím, že nic rozumnějšího pro sebe udělat nemůžete. Bylo by dobré, kdyby jste napsal ještě jednou a uvedl, odkud pocházíte nebo spíše větší města, která jsou Vám dobře dostupná. Doporučím Vám vhodné zařízení ve Vaší blízkosti, abyste si mohl zařídit vše potřebné. Potkávat mladé lidi se zničenými životy je vskutku smutné, ale spíše než na životy jiných se teď soustřeďte na ten Váš...protože to je to jediné, co můžete ovlivnit. Jejich životy a jejich závislost si musí zase vyřešit jenom oni samy, tak to bohužel je. Zatím se mějte hezky a ozvěte se. M.K.