dotazy 164409 a 262407
Zuza
Opět dobrý den, Předem chci opět poděkovat, že si děláte na mě čas, že mi vůbec odpovídáte, i když máte určitě hodně práce a důležitější dotazy nastarost. Stav se u mě projevuje několikrát za týden. Od Vašeho odpovězení se stal cca 5x z toho byly krátké intervaly trvání, ale i delší. Nemohu říct, že se stávají nadmíru mé únosnosti, tímto dnem sem si už nějak rychle zvykla na ně, jen se obávám zhoršení. Ano, zmizením stavů bych nepohrdla...Nebyla bych proti. Ale co mám pro to dělat opravdu nevím. S pozdravem, Zuzka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Zuzko, odpovídáme na veškeré dotazy a nemyslím, že by nějaké byli nedůležité. Také děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba vždy samozřejmě potěší. Nejlepší bude, když mi napíšete jaká větší města jsou Vám dobře dostupná a já Vám vyhledám kontakt na vhodného odborníka, se kterým byste mohla více podrobněji Vaše stavy rozebrat. Bohužel, ne všechny záležitosti, jdou vyřešit touto formou po internetu. Odborné pomoci se neobávejte, nebudete zdaleka první, ani poslední. Zatím se mějte hezky a napište. S pozravem Markéta Kordová