pervitin
gabriel123
Dobrý den,včera jsem psala ohledně závislosti na drogách u manžela.Pocháíme z Brna.Mohla by jste nam doporučit nějakou poradnu.Manžel už sam od sebe o léčbě uvažuje,jenom že si myslím že se bojí že když pujde na léčení ,tak co bude s mámy.5ekla jsem mu že my si poradíme těch pár týdnu.Je na něm vidět že by chtěl pomoc.Když mu řeknu že je závislí tak my neodpoví nic.Jednou už se i předávkoval.Když se rozhodne udělat první krok mám jít s ním do poradny,S přáním hezkého dne

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jestliže i Váš muž o léčbě uvažuje, je to velmi dobré, jelikož léčba drogové závislosti je založena především na spolupráci a motivaci. Myslím, že děti a rodina jsou velkou motivací pro mnohé. Myslím, že se nemusí obávat období, kdy bude mimo domov a bude se léčit, určitě to zvládnete dobře, jde přece o to, aby se dal dopořádku. Když bude i nadále pokračovat v konzumaci nelegálních drog, bude to mít pro rodinu mnohem horší dopad, než-li to, že teď bude nějakou dobu mimo ni. Kontaktní centrum DRUG AZYL Vídeňská 3 Brno tel : 543 249 343 gsm : 777 916 280 e-mail : drugazyl@podaneruce.cz kontaktní osoba : Mgr. Pavel Nepustil, Dis. provozní doba : PO až ČT 9.00 - 18.00 PA 9.00 - 15.00 P.S. do tohoto zařízení můžete přijít kdykoli během provozní doby. Je, ale mnohem výhodnější si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace. Když Váš muž projeví snahu svůj problém začít řešit, jenom dobře a klidně ho můžete doprovodit. Pracovníci K-centra by pomohli zprostředkovat nástup na drtox, posléze léčení. Jestliže v tomto stadiu prozatím není, navštivte centrum Vy a poradte se jak vhodně postupovat dále, můžete bezplatně využít poradenství pro rodinné příslušníky. Mějte se hezky, ať vše dobře dopadne. M.K.