detox
Ajvn
dobrý den. Po několika měsící jsem zjistil, že bylo odpovězeno na mou prosbu o pomoc. Psal jsem Vám o mé závislosti na opiu. Většinu věcí Vám napíšu ve skryté poznámce, nechci ty mí největší problémy řešit na veřejnosti. Jen jednu věc lidi, kteří nechcete zkončit tak jako já neberte opiáty, ty absťáky jsou fakt šílený..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, gratuluji Vám k Vašemu rozhodnutí. Řešit abstineční syndrom s odbornou pomocí, je za prvé bezpečnější, za druhé to pro Vás bude zdaleka snesitelnější, vzhledem k látce opiátového typu, kterou užíváte. Asi nemusím připomínat, že čím déle budete v konzumaci opia pokračovat, tím silnější abstinenční syndrom bude. Dle toho co popisujete, jistě víte jaké to je. Proto by bylo nejrozumnější co nejdříve se spojit s Kontaktním centrem pro uživatele nelegálních drog a zařídit si včasný nástup na detox, po té léčebny. Kontaktní centrum PREVENT tř. 28.října 1312 / 16 České Budějovice tel : 387 201 738 mob : 725-349 353 web : www.os-prevent.cz kontaktní osoba : Bc. Olga Hynoušová Kontaktní centrum F.A. Gerstnera 2 České Budějovice tel : 386 350 169 web : www.hajecek.wz.cz kontaktní osoba : MUDr. Květoslava Kotrbová P.S. do Kontaktních center zle zpravidla přijít kdykoli během provozní doby. Je, ale mnohem výhodnější si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace, když o Vás bude pracovník předem vědět nebudete muset čekat a též na Vás bude mít i dostatek času. Veškeré služby jsou bezplatné. Tak Vám držím palce, mějte se hezky a vše zvládněte ! M.K.