ezoprex a marihuana
Lucyka
Dobrý den, již jsem četlá několik Vámi zodpovězených otázek a tuším, že má otázka je téměř předem zodpovězena, přesto se Vás chci zeptat, zda bude mít negativní vliv občasné kouření marihuany během užívání esoprexu. Nejsem závislý kuřák, jednou za 14 dní si dám jointa, může mi to nějak uškodit v tu danou chvíli?je mi jasné, že se tím potlačí účinky antidepresiv, jak jsem však pochopila, pokud nejsem každodenní kuřák marihuany, budou nadále působit? užívání léku tajím a nerada bych, aby se v tu danou chvíli něco přihodilo. Moc děkuji za zodpovězení.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, sama jste uvedla, že jste již několik odpovězených dotazů přečetla, takže asi víte, že to problém je. Obáváte se, aby se v moment konzumace něco nepřihodilo. A to Vám nikdy nikdo zaručit nemůže. Skutečnost je taková, že Vy užíváte léky, to, že je užíváte má zřejmě nějaký pádný důvod. Tím, že jde o antidepresiva, je zřejmé, že jste měla a máte nějaké psychické obtíže, proto léky berete. Konzumace marihuany je v tento moment kontraproduktivní, jelikož psychické potíže THC mohou Vaše problémy psychického rázu prohloubit. Samozřejmě je jen na Vás, jak se svým psychickým zdravím nakládáte, ale na Vašem míste bych rozhodně neriskovala. To, že marihuanu užíváte občasně, není vůbec podstatné. U disponovaných jedinců může i jednorázové užití vyvolat velmi vážné psychické problémy a je otázkou, zda právě marihuana Vám nepřivodila potíže, kvůli kterým dnes užíváte léky... Vše řádně zvažte, ty důsledky za to opravdu nestojí. Mějte se hezky a buďte opatrná. M.K.