drogová závislost
gabriel123
Dobrý den,chtěla bych se zeptat.Manžel je závislí na pervitinu.Mohla bych mu nějak pomoci.Je to v takové fázi že mi bere peníze,doma bere vše co se dá prodat,dětem vzal kola.Neda se to už psichicky vydržet.Začíná být i někdy agresivní.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Vaše situace je opravdu velmi vážná a po internetu ji nevyřešíme. Bylo by nejvhodnější , kdyby jste Vaši situaci řešila osobně a poradila se jaké učinit další vhodné kroky. Netuším odkud pocházíte, ale pokud by Vám byla dostupná Praha. Zkontaktujte toto zařízení co nejdříve a vše potřebné podrobněji proberte. Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké o.s. SANANIM Školská 30 Praha 1 tel : 284 824 234 mob : 739-268 527 e-mail : ctrnacta@sananim.cz kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Kecková provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00 P.S. poradna se nachází v prostorách kavárny Cafe Therapy ( v její zadní části ). Je zapotřebí se předem telefonicky objednat, veškeré služby jsou bezplatné. Pokud nežijete v Praze, napište jaká větší města jsou Vám dobře dostupná. M.K.