LAFAIRE
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, jak dlouho vydrží pervitin v moči...?? Užila jsem ho teď o víkendu a mám jít v bližší době na urologii, kde mi budou dělat rozbor moči. Děkuji Vám moc za odpoveď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, při běžných lékařských prohlídkách se rozbory na přítomnost psyhotropních látek neprovádí. Nicméně, tážete se na dobu prokazatelnosti u látky pervitin. Ten je detekovatelný v moči v rozmezí 3 až 21 dní, závisí především na intenzitě předešlé konzumace. Při občasném užití cca do jednoho týdne. Detekce z krve 1 až 3 dny, detekce ze slin je totožná jako detekce u krve. Více, než-li pozitivních testů, byste se měla spíše obávat důsledky, jenž po konzumaci pervitinu vždy přichází. Mějte se hezky a s pervitinem opatrně. M.K.