jehla
lukas
Dobrý den ,na internetu jsem četl ,že se ještě nikdo nenakazil hiv při náhodném píchnutí inj. stříkačky ,je to pravda ?Já sem se o inj. jehlu pích (v zimě ) ve sněhu ,můžete mi napsat jak velká je šance ,že bych hiv chytil ?Další týden sem měl vysokou horečku a strašně mě bolelo v krku.Možná to mohlo být ze stresu ,ale mohla to být i primoinfekce .Je to možné odhadnout v % ?Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, o nákaze H.I.V. při náhodném píchnutí jsem sice neslyšela, nicméně, naše poradna je zaměřena především na problematiku drog, potažmo závislostí. Myslím, že zcela nejfundovanější odpověď dotanete na telefonické bezplatné non-stop lince, která je zaměřena právě na H.I.V. a A.I.D.S. Pokud jste z Prahy, můžete osobně navšívit tuto organizaci ( kontakt níže ), která Vám poskytne veškeré poradenství, také je zde možnost testování ( anonymně a zdarma ). Dům Světla Malého 3 Karlín - Praha 8 Pondělí 16.00 - 19.00 středa 9.00 - 12.00 P.S. Mějte se hezky a ať Vám to dobře dopadne. M.K.