pro paní Báru Orlíkovou
xxx
domrý den.už sem nekolikrát psal po přezdívkou xxx...dlouho dobu jsem vyl ez internetu...ted je zase 15 dní od poslední čáry...už skoro vůbec neberu,poslední 3 čáry jsem mel asi zhruba csechny po 14 dnech...ted už fakt nechci kašlu na To!ani na to poslední dobou finanční prostředky...doufám že už stím bude konec.doufám že ty pocity odejdou,že vvse bude zas jako dřív a že si najdu holku...ale bude to tezke!musím se svěřit je to pro me lepší...myslíte že v mem případu můžu brát lexaurin?pomůže my kdyz budu mít stavy ůzkosti??už chci konečně to piko vymazat z hlavy...budu se tesit na vasi odpoved...dekuji predem ..nashledanou

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem ráda, že se Vám podařilo užívání pervitinu aspoň zmírnit, když už ne tedy přestat úplně. Nicméně to, že na to kašlete a že už si to nevezmete, jsem od Vás slyšela již několikrát... vím, že je pro Vás úspěch i to, že už neberete tak často, ale mám pocit, že pokud to budete takto řešit sám svépomocí, takže to prostě lepší nebude. Proto jsem Vám už několikrát nabízela, abyste se obrátil na ty kolegy v Kontaktním centru v UH, psala jsem Vám i kontakt. Pokud budete brát jednou za 14 dní, tak ty pocity, které jsou nepříjemné, nemají šanci zmizet a určitě se nebudete cítit jako dřív. Co se týče toho Lexaurinu, tak to je lék, který je na předpis. Mimo jiné proto, že patří mezi benzodiazepiny, které jsou dosti návykové. Nemyslím si, že by to ve Vašem případě byla dobrá volba. Pokud byste bral lexaurin na "stavy úzkosti", které nejsou diagnostikované psychiatrem, měl lék bez předpisu a užíval ho nahodile, jak by se Vám zachtělo, tak jste na nejlepší cestě vyměnit jen jednu závislost za jinou. Pokud můžu radit, nedělejte to. Vymazat piko z hlavy Vám to nepomůže. Zkuste vyrazit do toho Kontaktního centra a dejte mi vědět, jak to dopadlo. Zatím držím palce. Vím, že to pro Vás není jednoduché.