je to možné?
Romi
dobry den chtela bych se zeptat zda je možné když má človek pohlavní sty s osobou ktera uzila nejakou drogu tak jestli je mozne že se učinky drogy objevi u druheho človeka (třeba spermatem?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tak to možné není. Pokud udržujete blízký vztah s osobou, která aktivně konzumuje nějaké psychotropní látky, buďte opatrná. V některých případech se stává, že osoba, která látky užívá, dá té druhé osobě, která jej odmítá, drogu v malém množství ( např. do pití ) kvůli intenzivnějšímu prožitku obou zůčastněných. Možná by to Váš partner neuděl, nicméně i takové věci se dějí a je dobré to vědět. Nikdy nemůžete přesně vědět co osoba pod vlivem nelegální drogy ,,vymyslí". Mějte se hezky a dávejte na sebe pozor. M.K.