carokraska
Zdravim Vás, nevíte co je příčinou toho, že když si aplikuji dávku, cítím z vlasů i kůže spáleninu. Nevíc mám celé tělo, od hlavy až po patu, celé rozďoubané. Nikdy se mi to nezahoji s každou dávkou se to znovu obnoví. Už vážně nevím co se sebou mám dělat. Ty boláky se mi dělají, přesně nad žilama. Není možné, že mám nějakou infekci v krvi nějakou infekci? Po vymačknutí mi z toho vyleze cosi černého. Určitě s tím zajdu k lékaři.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, v předešlé odpovědi jsem Vám uváděla kontakt na lékařku, která je ve Vašem regionu a je zaměřena na problematiku závislostí. Bylo by opravdu dobré, se co nejříve na odbornou pomoc obrátit, nejen kvůli bolákům. Také uvádím kontakt na K-centum, je to od Vás sice trochu dál, ale v případě, že máte akutní potíže, bylo by dobré Káčko navštívit. Přecejenom do Kontaktního centra se nemusíte objednávat, můžete přijjít kdykoli během provozní doby. Kontaktní centrum LAXUS, o.s. Češkova 2701 ( vchod je z ulice Demokratické mládeže ) Pardubice tel : 466 265 207 e-mail : kacko.pardubice@laxus.cz PROVOZNÍ DOBA KÁČKA : PO až PÁ 9.00 - 18.00 P.S. zajděte tam co nejdříve. M.K.