THC
Bubu
Dobrý den, Asi před týdnem Jsem byl v hospodě a slovo dalo slovo, trochu alkoholu. A s kamarády jsem si zakouřil marihuanu. Bylo to asi po půl roce kdy jsem ji kouřil naposled. Za tři měsíce dělám přijmací zkoušky k policii. Mám se nějak obávat detekci THC v krvi ? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, zda-li jste byl cca půlroku ,,čistý" a ted jste jednorázově užil marihuanu, testů za tři měsíce byste se obávat neměl, v případě, že se z tohoto poučíte a nebudete již nic konzumovat. THC, účinná látka marihuany je detekovatelná v moči v rozmezí 1 - 30 dní, vyjímečně i déle, záleží především na intenzitě předešlé konzumace a také na kvalitě drogy. Při občasném užítí je detekce možná cca do 14 dnů. Detekce z krve do 14 dnů, při občasné konzumaci cca do 10 dnů. Detekce ze slin je totožná s detekcí jako u krve. Pro Vaši jistotu - můžete si v lékárně zakoupit orientační test na detekci z moči ( cca 100,- ) a test si v domácích podmínkách sám provést, abyste věděl jak na tom jste. Testy z krve se většinou neprovádí, nejčastěji se provádí právě testy z moči. Tak Vám budu držet palce ať Vám to dobře dopadne a s marihuanou opatrně, i ta sebou přináší určitá rizika a rozhodně to není jen pozitivita provedených testů. Mějte se hezky. M.K.