léčba
petra
Dpbrý den, je v naší republice možnost nastoupit do léčby v terapeutické komunitě se psem,nejlepším přítelem člověka?Pokud ano tak kam. děkuji za dopověd. nashledanou petra

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud vím, tak žádná z certifikovaných terapeutických komunit klienta se psem nepřijme. Věřím, že odloučení od „nejlepšího přítele člověka“ není snadné, ale myslím si, že by Vás tato překážka neměla odradit od záměru léčbu podstoupit – pokud uvažujete o léčbě, doporučuji Vám navštívit nejbližší kontaktní centrum a osobně se zde poradit o vhodném typu léčby pro Vás. V kontaktním centru Vám poskytnou nejenom informace o jednotlivých typech léčby, ale případně Vám zde léčbu pomohou i zprostředkovat. Když budete mít zájem o kontakt na toto zařízení, napište, kde bydlíte a já Vám ho ráda napíši. Přeji Vám hodně odhodlání, mějte se hezky.