Proč se tohle vůbec může stát?
Adam
Jenom vám chci říct, že dotazovatelka z dotazu: http://www.drogovaporadna.cz/dotaz.php?kod=353901 a http://www.drogovaporadna.cz/dotaz.php?kod=54903 nakonec ukoncila zivot dobrovolne a to zamernym predavkovanim pervitinem, v byte v Praze, kde prebyvala u jednoho ze svych kluku. Je mi to moc líto, ale nikdo jsme ji nedokázal pomoci :(

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Je mi moc líto, co píšete. Jeden z dotazů jsem odpovídala já, je to již delší dobu. Bohužel takto přes internet bez osobního kontaktu je leckdy obtížné pomoci, navíc nám často chybí zpětná vazba... můžeme pouze doporučit, co máme za to, že je v dané situaci nejlepší a případně předat kontakty na odbornou pomoc, kam je možné se obrátit osobně, ale zda tazatel pomoc využije a jak jeho příběh pokračuje, už se často nedozvíme. Velmi mě mrzí, co se stalo a že jsme nedokázali pomoci účinněji, bohužel to nebylo v našich silách, neb jsme ani neměli už pak další informaci, jak na tom tazatelka je. Nevím, v jakém jste byl s dotyčnou dívkou vztahu a zda můžeme být nějak užiteční Vám?