Prohlídka
Thomson
Dobrý den, včera jsem měl pervitin, přes noc a pozítří jdu na 17ti letou prohlídku, kam mám přinést i moč. Dělají se při těchto prohlídkách testy na drogy i ? Případně dá se nějak ,,schovat´´ účinky toho díky třeba naředění vodou nebo něco takového ? díky za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při běžné zdravotní prohlídce se testy na přítomnost drog nedělají. Ovšem kdyby se dělaly, tak by se ve Vašem případě pervitin ve vzorku moči prokázal, pervitin se dá v moči detekovat min několik dní po jednorázovém užití, po dlouhodobém pravidelném užívání může být tato doba až tři týdny. Testy se obejít moc nedají (to, že moč naředíte, se dá zjistit) ani se nedá doba detekce nijak významně zkrátit. V rámci této prohlídky nemusíte mít sice obavy, že se užití pervitinu zjistí, nicméně je potřeba mít na paměti, že užívání pervitinu není zrovna bezpečná záležitost a má mnoho rizik, nejen to, že by se na to mohlo přijít v testech... takže by bylo na místě se zamyslet, zda Vám ta rizika stojí za to. Odpovědnost a rozhodnutí je na Vás.