carokraska
Zdravim Vas, jsem z Pardubickeho kraje (okres Usti nad Orlici), mam pocit, ze nejblizsi instituce je nekde v Pardubicich a to je pro me dosti vzdalene. Samozrejme si uvedomuji, ze tyden neni nic. Navic jsem opravdu hloupa. Dnes me pritel opet nevedomky stahnul. Nicim je zbytecne. Jen kvuli tomu abych se na nej nemusela divat a nadavat mu. Mzri me, ze mu nedokazi pomoci. Kdybych od neho mela kam odejit, nevaham . Rodina, se vsemi pribuznymi se me zrekli. Tedy nemam nikoho, jen cloveka, ktereho miluji, pres to, jaky je. Nyni jedu na noc do prace, a on vyrazi do viru nocniho sveta. Ma nekolik telefonu a cisel. Nechci ani pomyslet, na to co a s kym bude delat. (to, ze sem mohu napsat, je pro me dost velkou ulevou, odpovedi se dockam vzdy. Pritelovi nema smysl neco rikat, neposloucha me) Dekuji Vam i presto, ze je to Vase prace..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jestli jsem to dobře pochopila, jste ve vztahu s další závislou osobou ? Jestli ano, myslím, že takto moc šancí na udržení abstinence nemáte. Uvádíte, že Vás přítel nevědomky stáhnul, zda se jedná o Vaši konzumaci pervitinu, je trochu škoda, že po týdnu, kdy se Vám podařilo nic nevzít se to takto pokazilo, nicméně v takových vztazích to bývá celkem běžné. Pokud byste se opravdu chtěla vzdát drog, asi Vám nezbude nic jiného, než-li se s přítelem rozejít, jelikož tudy cesta opravdu nevede. Měla byste o všem řádně popřemýšlet s rozhodnout se jak dál. Uvádíte, že Pardubice jsou Vám daleko, napíši Vám kontakt na ambulaci, která Vám snad bude blíže. Pokuste se co nejdříve s paní doktorkou spojit a domluvit si termín první konzultace. Ve Vašem případě, bych s tímto moc neotálela, sama jste uváděla v minulých dotazech Vaše potíže s toxickou psychózou, další užití pervitinu Vám od ní jistě nepomůže. Psychiatrická ambulance Tvardkova 650 Ústí nad Orlicí tel : 465 524 149 MUDr. Renáta Severová P.S. buďte na sebe opatrná a co nejdříve se k paní doktorce objednejte. Mějte se hezky. M.K.