Alkoholismus???
Kaja
Dobrý den, moc děkuji za odpověď....Musím přiznat...ač nerada.....že máte ve všem pravdu. Je mi na nic ze mě samotné....jak jsem vůbec mohla dopustit, aby mě ten alkohol takhle "polapil".....Já si nemyslím, že bych nedokázala abstinovat....jsem dokonce přesvědčená, že by můj život, který je moc krásný.....mohl být ještě krásnější...kdyby si to vínko, když někde jsme, dal jen můj muž......Já jen nevím, jak překonat tu strašlivou chuť....nejsem ve fázi....že bych se nekontrolovatelně opíjela.....já mám spíš ráda ten pocit....mírné opilosti....kdy přesně vím, co dělám, co říkám....ale...je mi tak nějak....No....nechám to být.Budu moc ráda, když mi poradíte na koho se v našem městě...či okolí obrátit.....popravdě....musím ale napsat, že bych raději....nějakou anonymní organizaci...neboť...vzhledem k mému zaměstnání přijdu se spoustou lidí do styku.....(snad mi rozumíte).....Jééé...taky bych mohla napsat....odkud to vlastně jsem...hi.....je to Chomutov. Děkuji......moc....a přeji krásný den....

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, nepřehánějte to s výčitkami, je opravdu velmi dobré, že na svou situaci máte náhled a jste ochotna ji řešit. V tuto chvíli pro sebe nic víc opravdu udělat nemůžete. Udělala jste ten první základní krok bez kterého to nejde a to je chválihodné, ne každý je tohoto schopen a ochoten. Nemusíte se obávat, lékaři jsou vázáni zachováním lékařského tajemství, též terapeuti a sociální pracovníci musí dodržovat etický kodex a zachovat mlčenlivost. Alkoholicko-toxikomanická poradna Edisonova 1185 Chomutov tel : 474 447 640 Psychiatrická ambulance Kochova 1185 Chomutov tel : 474 447 638 Klinický psycholog PHDr. Milada Trávníčková Roháčova 2912 tel : 474 626 804 P.S. přeji hodně sil a vydržte. S pozdravem M.K.