test2
linda
pervitin jednorázově,heroin asi 10dní v kuse, subotex naposledy před 14dny.na testy jdu za týden.myslíte že budu pozitivní když už nic nevezmu???děkuji,je to pro mě hodně důležité a rychlá odpověď nutná.děkuji mooc

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud zvládnete týden abstinovat, tak by to mohlo být negativní. Skorem jistě. P.s. Mohu-li mít pár poznámek. 1. Možná, že nakládat s tím co jmenujete tak, aby lidi kolem nebyli tak zoufalí, že vás budou muset testovat má smysl. 2. Možná, že by bylo dobré vědět, že cesta kterou, jak se zdá, jdete vede dosti často na dosti ošklivá místa. Ale je to vaše volba. 3. Až vás otestují a testy dopadnou dobře, zkuste se vzápětí nepředávkovat. Už jsem pár takových viděl.