ředidlo
Prtě
Ahoj, potřebuju nutně poradit! Už jsem zkusila moc věcí, ale nejvíc mě dostalo ředidlo! Jenže včera sem to nějak přehnala a asi sem omdlela ředidlo chytlo... shořela mi půlka pokoje a mám popálený ruce. Máma přišla na to, jak se to celý seběhlo a táta to asi ví taky, každopádně to zametli pod stůl jako všechny moje problémy... jenže já vim, že tim se to neviřeší... já nwm, co teď budu dělat? Už se to začíná projevovat i ve škole.. mám strach, jak to všechno dopadne. Chtěla bych přestat, jenže nwm, ns koho se obráti.. vlastně ani nejsem závislá na něčem konkrétnim... tak nwm, jsk to zvládnout...prosím, pomozte mi!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je zvláštní, že v takovéto situaci nehledají možnosti řešení spíše Vaši rodiče. Nicméně, je zajisté velmi dobře, že píšete, rozhodně Vaše experimenty došly až moc daleko a samozřejmě máte pravdu, je zapotřebí vše začít řešit. Rádi Vám poskytneme vhodný kontakt, kam se obrátit, postačí když napíšete odkud pocházíte nebo větší města, která jsou Vám dobře dostupná a my Vám doporučíme zařízení v místě Vašeho bydliště. Zatím se mějte hezky a nic podobného již nezkoušejte, mohlo by to dopadnout ještě hůře. M.K.