Karolína
mám kamarádku s kterou se znám poměrně dlouho ale nejlepčí kamarádky sme začali být asi před 3mi roky říkám jí ůplně všechno co se mého života týče víme o sobě když už to musím napsat taghle každej svůj pohyb ale když přišla ta fáze když sme začali chodit k nám začali se strácet věci např mé zlaté naušnice jako dárek od maminy druhý den ji vydím jak je má na uších a ptám se jestli jsou moje ona mi do očí lhala mám z toho deprese protože mě to vážně moc mrzí ale nechci se svěřovat někomu jen tag Prosím pomozte mi

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, není mi z Vašeho dotazu zřejmé, zda-li Vaše kamarádka o které píšete, má také problém s drogami, na které je tato poradna zaměřena ( máte takové podezření ? ). Jak jsem již zmiňovala, tato poradna se specializuje na problematiku nelegálních drog a problémů jenž je provází. Pokud se Váš problém týká nedobrých vztahů s kamarádkou, obávám se, že nebude v našich silách Vám nijak výrazně pomoci. Dle Vašeho psaní usuzuji, že zřejmě ještě navštěvujete nějakou školu, proto bych Vám mohla doporučit vyhledat např.školního psychologa a o Vašem zklamání pohovořit. Myslím, že probrat téma ,,kamarádství" by Vám v této chvíli, kdy se cítíte nešťastná a podvedená zaručeně pomohlo. Také bych navrhovala svěřit se s touto nemilou a pro Vás jistě bolestivou skutečností rodičům, jelikož jistě nastane moment ( dříve či později ), že Vaše maminka se zajisté bude ptát, kdeže ty její naušnice vlastně jsou. Rozhodně byste tím předešla pak nepříjemným a zbytečným nedorozumněním. Chápu, že jste teď zklamaná, ale po té co se stalo, bych rozhodně této kamarádce již nevěřila a porozhlédla se po jiné, férovější. Zbytečně se tím netrapte, taková kamarádka za to určitě nestojí. Mějte se hezky. M.K.