dozivotne v bohnicich nebo ulice
pedrosman
dobry den.uz nemuzu abstinuji uz pres dva roky a nevim co se sebou sem na chronickem pavilonu v pl .nic me nebavi nemam proco žít beru psichiatricke a hormonalni leky v drogach litam od 15 let hledam smisl života a nic se mi nedari v pakarne mam strechu nad hlavou a jidlo ale to mi nestaci ale na nic se nezmužu.vše sem zkusil komunity léčebny.abstinuji v zajeti doma nevydržim.mam sanci na normalni život.muzete mi odpoved.dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, pokud si dobře vzpomínám, byl jste dlouhodobě v kontaktu se zařízením CADAS, Mudr. Minaříkem a Evou Formánkovou. Šanci žít život, ve kterém byste byl alespoň přiměřeně spokojený jistě máte, ale obávám se, že to tady na internetu nevyřešíme. Předpokládám, že na oddělení jistě máte možnost promluvit si o tom, jak se cítíte a co dělat pro to, abyste se eventuelně cítil lépe, s terapeutem. Což bych také považovala za nejefektivnější přístup. Věřím, že se vám v budoucnu povede lépe a své problémy zvládnete.