marihuana,laborky
jirasek
dobry den.nedavno sem mel otazku,ktera me uz byla zodpovezena,ale trosku ji i rozsirim(963303-to byl muj kod)..zcasti sem i nepochopil a tj.jak muze se zachytit dele thc z moci z orientacnich testu nez z laboratornich???vzdyt laboratorni sou uplne presne a zjisti i 1ng/10ml oproti orientacnimu 50ng/ml....mno a ted se vratim ktomu co sem se este chtel zeptat,....porad se tu pise o THC,ale marihuana obsahuje i ruzne kanabinoidy(vylucuje se z moci dele thc nebo jejich kanabinoidy?????)...takze,za jak dlouho muze vyprset z tela neboli,aby nevylucoval uz z moci absolutne zadny thc a jejich kanabiody?tak aby uz je nezjistili ani antidopingove kontroly pro sportovce!!uz nekourim 3,5mesice a uzival sem ji nekolikrat dennne po nekolik let,asi 3-4,z vysokym obsahem thc atd.mockrat dekuji za odpovedi k danym otazkam s pozdravem jirasek

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. V předchozí odpovědi jsem se snažila napsat, že se významně neliší doba, po kterou se dá THC detekovat z orientačních testů a z laboratorních. Ty laboratorní jsou samozřejmě přesnější a jejich výsledek je 100% objektivní, narozdíl od těch jednorázových orientačních, které mohou vykazovat chybu (např. mohou být falešně pozitivní). Více by Vám asi řekli v toxikologické laboratoři. Marihuana pochopitelně obsahuje i řadu jiných látek než pouze THC (delta-9-tetrahydrokanabinol), nicméně jednak je THC nositelem toho psychotropního účinku, který marihuana má (ostatní kanabinoidy se na něm podílejí daleko méně významně) a jednak testování se provádí pouze na THC. Pokud nekouříte už 3,5 měsíce (nyní vzhledem k prodlení mé odpovědi už to bude i delší dobu), tak je podle mého zanedbatelné riziko, že by testy mohly být pozitivní. V předchozím dotazu jste psal, že orientační testy, které jste si dělal, Vám vyšly negativně a to už je poměrně dlouho. Takže na Vašem místě bych se skutečně neobávala.