verca
dobrý den pervitin , užívám ho s přítelem,berem v kuse asi půl roku , chtěla jsem se zeptat jestli ztráta menstruace s pervitinem souvisí , a partner má problémy s erekcí když je pod vlivem.dekuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, intenzivní a dlouhodobé užívání pervitinu zpravidla provází velký úbytek váhy a celkové vyčerpání organismu – právě tyto faktory mohou být příčinou ztráty menstruace. Avšak doporučuji Vám tento problém konzultovat s Vaším gynekologem – pouze ten může vyloučit i jiné příčiny. Co se týká problémů s erekcí u mužů pod vlivem pervitinu – amfetaminy obsažené v pervitinu skutečně způsobují u mužů problémy s erekcí. Pod vlivem pervitinu bývá oslabena i schopnost dosáhnout orgasmu a ejakulace, pohlavní orgán muže bývá méně citlivý. Zatímco příležitostné užití stimulantů může dočasně podpořit některé složky mužské sexuální aktivity, chronické užívání těchto látek často vede k sexuálním poruchám. Kromě uvedených komplikací s sebou užívání pervitinu nese i další velká rizika – podívejte se do rubriky O drogách (Stimulační látky – Pervitin) na stránkách této drogové poradny. Mějte se hezky.