Marihuana
katka
Dobrý den.Reaguji na odpověď paní Markéty Kordové. V první řadě děkuji za radu a chtěla bych Vás požádat o ty adresy, kde naleznu Poradenství pro blízké osoby. Větší města v okolí je Benešov a Kolín. Hezký večer

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, především chci podotknout, že Vaše příjmení jsem smazala - naše poradna zachovává anonimitu. Také děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba vždy potěší. V obouch městech, které jste uvedla máte možnosti, kontakty níže. Bylo by nejvhodnější si na daná telefonní čísla nejdříve zavolat a dohodnot si termín první konzultace, když o Vás bude pracovník centra vědět, dude mít na Vás dostatek času a nebudete muset čekat. Služby jsou bezplatné a také mohou být i anonymní. Kontaktní centrum Magdalena o.p.s. Máchova 400 ( areál nemocnice ) Benešov tel : 317 728 880 mob : 734-445 134, 739-308 401 kontaktní osoba : PHDr. Anna Balátová Kontaktní centrum o.s.Prostor Kutnohorská 17 Kolín tel : 321 715 004 mob : 774-847 071 kontaktní osoba : Mgr. Markéta Lukáčová P.S. přeji hodně štěstí, v případě potřeby klidně opět napistě. Mějte se hezky. M.K.