ewad
Dobrý den bylo to tu sice zodpovězeno už mnohokrát, ale ... . Byl jsem občasným konzumentem marihuany cca tak 2-3 x měsíčně většinou jen outdoor a žádný scuunk, vždy jsem konzumoval ve skupině a nikdy jsem celého jointa neskonzumoval sám. Teď se chystám do nového zaměstnání ve kterém se budu muset podrobit vyšetření moči na přítomnost omamných a psychotropních látek. Abstinuji již cca dva měsíce a doufám, že to bude stačit. Na vás mám otázku, jestli testy, koupené v lékárně budou stačit pro to, abych věděl, že se budu moct vyšetření podrobit. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, řekla bych, že se testů nemusíte obávát. Pokud jste byl občasným kuřákem marihuany (2-3x/měsíc) a nyní již dva měsíce abstinujete, budou vaše testy jistě negativní. Při občasném užívání se testy z moči negativizují zpravidla do dvou týdnů. Orientační test z lékarny si samozřejmě můžete udělat, pravděpodobnost, že by vyšel falešně negativní, je mizivá. Tyto testy jsou velmi citlivé a pravděpodobnější je, že by vykázaly falešnou pozitivitu než negativitu, ale to je jen teoretická možnost. Jak již jsem psala na začátku, myslím, že si v tomto ohledu starosti dělat nemusíte. Jen pro info - při užití testů z krve je doba detekce ještě kratší než z moči. Tak ať vám to s tou prací vyjde:)