.jeden stejny k tomu
carokraska
Dobrý den, mám též přítele, který bere pervitin a pouze slibuje, že už nebude. Má 4 letou podmínku, za výrobu pervitinu. Není tak dlouho co byl propusten z vazby. Začínám si uvědomovat, že když jsem skončila na psychiatrii, a byla rozhodnuta pro léčbu, měla jsem jít. On mě z psych. ambulance vyzvedl, s tím, že pokud půjdu do léčebny udělají že mě mnohem většího blázna. Uvěřila jsem. Od té doby, což je něco málo přes 3 měsíce, jsem se nechala zmanipulovat. Je možné, že je to jen pervitinem. Miluju ho, a když vidím, že mu nedokážu pomocí, ničím sama sebe. Dávám si to za vinu. Totálně mě zlomil, malém jsem se vzdala svého života. Věřila jsem, že spolu to zvládnem.. NAJIVKA! Tvrdí, že mě miluje. Nezbývá mi nic jiného, než mu vyhrožovat, že od něj odejdu. Moc dlouho trvat nebude, a vymění mě za pervitin. Nevím proč od něj nedokážu odejít, a dál se takhle zbytečně ničím. Práci nám ale nikoho, kdo by mě podržel. Všichni mě odsoudili. Rodiče mě vyhodili, protože, když jsem jim oznámila, že bych tedy podstoupila léčbu, musel by tu léčbu někdo hradit. To je jim nehodilo do krámu. Brala jsem zhruba týden, bez přestávky. Viděla jsem věci, který se ve skut.neděli, ale když už jsem to nezvládala, ono být tak dlouho bez chuti k jídlu moc, neprospívá. Jednu noc jsem, bloudila po okolí, schovávala jsem se, jako by mi šlo vážně o život. Nedokážu říct, jestli to byla jen halucinace, nebo fakt. Víkend jsme trávili doma u jeho známé. Jsem nehorázné žárliva, takže kdekoliv byli spolu, myslela jsem, že mě podvádí. V noci jsem tedy utekla z domů, kde jsme byli protože jsem je viděla spolu. V hlavě se mi honilo, to že mě chce zabít a že mě nahánějí autama, abych je nepraskla. Snažila jsem se utéci co nejdál. Potom si jen vybavují to když jsem se probudila na poli, bez nejmenšího tušení, kde to vlastně jsem a jak jsem se tam octla. Dehydratace mě malé nakonec porazila. Ale na někoho jsem zazvonila a prosila o vodu. Byla jsem šíleně hysterická. Křičela jsem že ho tedy přítele nechci ztratit. Prostě jsem chtěla umřít. Nedokázala jsem se orientovat. Kdyby mě mě nepotkala "jeho" mamka s autem, cestu domů bych nikdy nenašla. Teď mi to přijde, jako kdyby mě někdo naprogramoval. Přišlo mi jako kdybych, místo jedné noci procestovala čtyři noci. Přítel mi povídal, že jsem měla těžké halucinace. Mě to přišlo spíše tak, že se že mě snaží udělat blázna. Prostě mě to zlomilo. Všechno si moc beru. A nad vším moc přemýšlím. Nevím, komu ani čemu mám, nebo mohu veřit, když, to co vidím, se ve skut.neděje. Potřebovala bych znát nějaká zařízení v Českých Budějovicích a jak to je s platbou. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, z toho co popisujete bych se přikláněla k tomu, že jste mohla zažít toxickou psychózu. Při ní se objevují právě halucinace, pocit, že je člověk sledován, že po něm někdo jde, chce mu ublížit, ztráta přehledu o čase apod. Je to poměrně vážný stav, který není dobré podceňovat. Pokud budete brát pervitin dál, určitě se to brzy vrátí a v takovém případě člověk často skončí na psychiatrii i nedobrovolně. Je dobře, že jste se rozhodla pro léčbu, určitě je to teď to nejlepší řešení. Blízko Českých Budějovic, tedy spíše blízko Krumlova je léčebna Červený Dvůr, která je specializovaná právě na drogové závislosti. Platí se standardně 60,-/den, funguje tam ale sociálka, která Vám pomůže vyřídit dávky nebo situaci s platbou nějak vyřešit. Přesné informace by Vám řekli přímo tam. Informace o léčebně najdete na http://cervenydvur.cz/. Přeji hodně štěstí a odvahy něco změnit. Pokud byste potřebovala ještě nějaké informace, dejte vědět.