poděkování
sindy
zdravím chtěla bych vam moc dekovat za vasi odpoved to znamena jestli jsem to pochopila ze se tam drží v krvi pouze 3.dny po užití a pak už se to nezjistí?že jsem si ho vzala?pervitin

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, děkujeme za Vaše díky. V krvi by již prokazatelný neměl být, ale běžně se testy z krve nedělají, spíše se detekce provádí z moče a tam je rozmezí podstatně delší 3-21 dní. Netuším v jaké intenzitě jste pervitin užila, zda-li vícekrát za sebou nebo zda šlo o jednorázový experiment. Možná kdybych měla více informací o tom čeho se tolik obáváte a jaké testování Vás čeká, mohla bych Vám více poradit. Když budete chtít, tak napište více, zatím se mějte hezky. M.K.