Jaké jsou možnosti?
Tom
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli mi neporadíte. Jaké jsou možnosti když potřebuju něco, po čem bych zažil opravdu příjemné zážitky? Existuje něco, co není trestná droga? Cigarety a alkohol jsem zkoušel, ale žádné zvláštní zážitky jsem po tom neměl, rajský plyn taky a po tom sem akorát skoro ztratil vědomí ale žádné záchvaty smíchu jak se říká sem neměl, éter to samé.. Četl jsem že existují nějaké byliny co se přidají do tabáku a pak jsou po tom halucinace atd. Nevíte co by bylo nejlepší když drogy užívat neumím a už mi to dost chybí nemyslím nějaká konkrétní droga ale prostě obecně nějaký hodně intenzivní příjemný zážitek (a to se říká že umí právě drogy). Poradíte mi něco legálního nebo mám začít hledat dealery v terénu? Nechce se mi totiž věřit tomu, že by nebyly žádné látky nebo rostliny, po kterých bych mohl zažít něco hodně krásného, a které nejsou zakázané nebo škodlivé . Skutečně nic takového není?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, dealery v terénu bych rozhodně nehledala a zároveň nedoporučovala. Užívat jakékoli psychotropní látky, je vždy za každých okolností velmi velké riziko samo o sobě. Když si osoba, která má zájem o nějakou drogu, zakoupí drogu v ulicích, zároveň k těm všem komplikacím, které mohou vzniknout ( a je to vždy jen otázkou času ), ještě riskuje navíc to, že si zakoupí látku ve které mohou být přimíchány jiné další různé příměsi, které mohou organismus a zároveň psychiku velmi vážně poškodit. U disponovných jedinců může i jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky vyvolat opravdu velmi vážné obtíže, které se pak zdlouhavě léčí, leckdy je to až záležitostí zcela nevratnou. Život sám o sobě nabízí jiné možnosti a způsoby jak docílit příjemných pocitů a zážitků a rozhodně se přitom nemusíte tolik obávat o své zdraví. To, co konzumace nelegálních drog nabízí zpočátku, absolutně nevyvažuje to, co pak následuje později ( zdravotní komplikace - fyzické i psychické, sociální propad, problémy se zákonem, vždy hrozí riziko závislosti na látce ). Možná byste se měl zamyslet nad tím, co vlastně od života, od sebe očekáváte, nad tím co Vám chybí, možná to vůbec nejsou zážitky po drogách...kdyby jste si chtěl o tom třeba více popovídat, napište ještě jendou a uveďte odkud pocházíte, mohli bychom Vám doporučit vhodný kontakt, kam byste se mohl obrátit. Tak o tom popřemýšlejte. Mějte se hezky a vše bych doporučovala ještě řádně zvážit. M.K.