Odběr krve
KObe
Dobrý den, dnes jsem byl na preventivni prohlídce a nevěděl jsem, že mi budou brát i krev tak jsem si den předtím zapalil joint. Tak jsem se chtěl zeptat jestli se to na testech může projevit když je to jen preventivní prohlídka, řekli mi že je to jen krevní obraz sacharidy, tuky atd..., ale stejnak chci mit klid děkuji za odpověd Jakub.

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že v tomto směru nemusíte mít obavy. V rámci preventivní prohlídky se testy na drogy neprovádí, to by k tomu lékař musel mít konkrétní důvod a navíc by vás o tom měl informovat. Ale jinak, co se týče marihuany, buďte raději opatrný. Určitě vás nechci strašit nebo nějak poučovat, ale i marihuana umí v životě nadělat problémy. A horší, než že by se to provalilo při testech u doktora. Zdravotní rizika asi znáte, ale mít potíže třeba s policií také není nic příjemného. Mějte se pěkně a hodně štěstí.