Jana
díky za radu,tohle sem taky někde slyšela ale nechápu to... jak může předčasný sex způsobit psychické problémy kdyš je to ta nejlepší zábava na světě? (teda kromě těch extází) já mám psychické problémy právě kdyš to nemám s kým dělat... A ségře je 20 a dělá to sama od 11 a s klukama od 13 a nemá problémy ale naopak moc dobře to umí a umí sbalit každýho protože v tom má praxi. A kdyš sem na základce a kdybych předčasně četla vysokoškolský učebnice tak stoho taky budu mít psychický problémy?? A proč na péčku je psáno – Od 18 a na vysokoškolských učebnicích ne? Snad když je někdo dobrej tak se to naučí dřív no a když je zaostalej tak se to naučí pozdějc... To dá rozum ne? Máma mi třeba tvrdí že ona s tím začínala až v 17... Tak jako já nechápu že se s tím chlubí? za to byse snat měla stydět ne? To je jako kdybych se chlubila s tím že sem se naučila číst až ve 14 letech třeba? tak jak nato přišli že zrovna sex je něco jinýho? Já vím vy řeknete že to nesouvisi s drogama ale souvisí prože to říkaj všichni že kdyš nemůžeš mít sex anebo kdyš je někdo impotent anebo se s ním rozejde holka a on už nedovede sbalit jinou tak pak jediná náhraška sou drogy žejo? Jo a ke cvokařovi sem chodila kvuli fóbii a stejně mi ji nevyléčil... tak naco sou kdyš léčit neumí? a o sexu se s ním taky bavit nemůžu protože by to stopro vykecal našim..

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že jsou pro vás otázky kolem sexuálního života hodně naléhavé. Bohužel, jak již jsem psala v minulých dotazech, tato poradna není určena pro polemiky a diskuze k podobných tématům. Zkuste si o tom popovídat spíše s někým z rodiny či s některou z vašich kamarádek. PS: Řešit problémy ve vztazích nebo v sexuálním životě drogami určitě není dobrý nápad. Neboť aktuální problém se tím nevyřeší, pouze dočasně překryje, a naopak užíváním drog máte reálnou šanci si dříve či později přivodit i problémy další.