Strach o syna
Renáta
Dobrý den ,prosím poradte kam se obrátit když mám podezření ,že syn užívá drogy,už jednou jsem mu nechala zjistit a vyšla mu marihuana,ted mám strach že jde o něco jiného,bude mu 17 musím ho odhlásit ze školy protože přestal chodit tahá ze mě peníze což nikdy nedělal vždy mi řekne že dluží a vlastně proto nechodí ani do školy,protože má strach vyjít ven a to přemlouvání když mu peníze nechci dát no hrůza sleduji to 3 měsíc prosím poradte jsme z Havířova děkuji moc za odpověd Renáta

Odpověděl:
Dobrý den, těžko říci, takto přes internet, zda má váš syn problémy i s dalšími drogami mimo marihuany. Permanentní nedostatek peněz a dluhy by tomu však mohly nasvědčovat. Určitě by bylo rozumné, zajít se někam poradit osobně. V rámci osobní konzultace budete moci probrat podrobněji jednak svá podezření, ale zejména to, jak se situací dále naložit a jak se vůči synovi chovat, aby i on byl motivovaný dát si svůj současný život do pořádku. Přeji hodně štěstí a sil. U vás v Havířově se můžete obrátit na toto zařízení: Havířov, Centrum drogové pomoci Kontaktní centrum Sociální služby města Havířova Hřbitovní 12, Havířov - Šumbark, 736 01 telefon: 596 884 854 fax: 596 884 854 Bc. Michal Fabian, DiS. Další organizace ve vaší blízkosti jsou: Ostrava - Vítkovice, Kontaktní centrum, Renarkon, o.p.s. Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00 telefon: 595 627 005; 602 670 789 Jaroslava Gembalová http://www.renarkon.cz Karviná, Kontaktní centrum Třída Družby 1125, Karviná, 735 06 telefon: 596 316 808 Michalis Dulkeridis http://www.k-centrum.org