benzylpiperzin
karel
Dobrý den, užil sem nějaké diabloxxx a bylo mě po něm velmi zle,kamarádi mi řekli že to není žádná droga,ale já sem si později bohužel až po užití zjistil že obsahuje benzylpiperzin a ten je zakázaný,v neděli mám jít na sportovní prohlídku a mám strach že mi to najdou v moči nebo krvi,tak bych se vás chtěl zeptat jak dlouho to v těle je a jestli mě z toho nehrozí žádné nebezpečí.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle dostupných informací tablety prodávané jako Diablo xxx (především na zahraničních webech) by piperaziny obsahovat neměly, pouze přírodní výtažky. Nicméně nedokážu takto přes internet posoudit, o jakou tabletu se jednalo a zda to skutečně bylo Diablo xxx (viz http://www.alibaba.com/product-free/109671623/Diablo_XXX_3g_.html) nebo zda se jednalo o něco jiného. Novinkou na party scéně je také mefedron (viz např. článek http://zpravy.idnes.cz/nova-droga-mnau-mnau-dobyva-cesko-oficialne-se-prodava-jako-hnojivo-1f0-/krimi.asp?c=A100430_141645_krimi_jba). Mohla to být ovšem tableta, která obsahovala úplně něco jiného, tudíž těžko říct, jaké riziko by vám z toho mohlo hrozit... Co se týče sportovní prohlídky a (dopingových) testů, tak pokud jste užil skutečně Diablo xxx, které neobsahuje syntetické látky, jen přírodní extrakty, neměl by být problém. Pokud se jednalo o jiné látky, tak by samozřejmě problém nastat mohl... Jedinou šancí, jak zjistit, přesný obsah tablety a následně odpovědět na vaše otázky, by bylo poslat tabletu nebo její část na laboratorní rozbor, což asi není ve Vašem případě reálné.