Tekutiny na Pervitinu
Nemakačenko :-(
Dobrý Den...můžete mi poradit jak se mám po roce a půl naučit na pervitinu dodržovat pitný režim- nebo se jednou za noc napít alespon?Děkuji předem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, pokud vím, někteří konzumenti pervitinu to řeší tak, že si do své blízkosti dají lavev např. s dobrou vodou nebo jinou tekutinou a tím, že mají tekutinu na očích ji průběžně upíjí. Lahev s nealkonápojem je také vhodné nosit u sebe. Bylo by dobré, kdyby se Vám podařilo toto také zavést. Jednou za noc se napít při akutní intoxikaci je opravdu málo, mohlo by se Vám také stát, že Váš organismus bude zcela dehydratován a dostanete se do zdravotních obtíží. Užívat pervitin či jiné nelegální drogy je samo o sobě velké riziko, proto je dobré dalším potížím, kterým lze předejít předcházet a rizika minimalizovat. Měl byste si na to zkrátka myslet. Mějte se hezky a s pervitinem opatrně. M.K.