Ještě k tomu adrenalinu
Jana
Že požadavek našich je legitimní no to vím ale tak proč říkají že mě mají rádi?kdyby mě měli rádi tak by přece byly ochotný kvůli mě třeba i riskovat ne?jako ten chlápek co mě tenkrát otpanil... měl mě tak rát že mě otpanil i když se to nesmí a eště mě za to sehnal balík trávy a naučil mě hulit. a kdyby na to někdo přišel tak by ho asi mohli zavřít ale tak o mě stál že to kvůli mě riskoval... a byl mnohem lepší v postely než většina kluků od nás ze školy.a naši to nesmí vědět až neš mi bude15. tak mě nenávidí a přitom říkaj že mě maj rádi. Ale proč každej říká jak má sví rodiče rád a proč se na ně za to nevykašle a nepřestane se s něma bavit až je dospělej? tohle mi ještě nikdo nevysvětlil... *************************** A co ještě nechápu proč se každý tak bojí smrti?dyť smrt je krásná to je vysvobození- v tomhle těle ste jak kdyš si to přectavíte třeba ve skafandru kterej by byl celej z olova a ještě by vám byl malej a jak umřete tak si ho můžete konečně sundat a ste volný... já už v těch extázích viděla hodně svých životů který sem měla dřív a aji jak sem umírala vím (teda jako ne teť ale v minulých životech) a bez těla nebo prostě v nebi nebo tak tomu říkaj v náboženství tam je to mnohem lepší:-) Jo a duše je fakt nesmrtelná a já byla nejdál spátky v pravěku nebo asi to byl pravěk..... a možná se dostanu eště dál... jenže to asi nikdo neví kdo to nezažil žejo. Ale jak je to možný? copak sem jediná? marihuana tyhle extáze ale neumí prože ten chlápek co mi ji dal tak umí hulit dobře ale povídal že takoví extáze po tom nikdy neměl a já taky ne a záviděl mi že to dovedu aji bez drog:-)

Odpověděl:
Zdravím vás, obávám se, že tato poradna není adekvátní prostor, kde by bylo vhodné polemizovat o metafyzických aspektech života. Nicméně chápu, že vás tyto otázky trápí a řešíte je. V jednom z minulých dotazů jste zmiňovala svůj kontakt s psychologem. Myslím, že osobní kontakt s terapeutem, ke kterému byste měla důvěru a se kterým byste všechna témata, nad kterými se zamýšlíte, mohla otevřeně probrat, by byl něčím, co by vám mohlo pomoci. Jinak to, že vám rodiče neschvalují ve čtrnácti letech sexuální partnery neznamená, že by vás neměli rádi. Naopak. Předčasné zahájení sexuálního života může vést k řadě následných komplikací a problémům. Nejen právních, ale také psychických nebo sociálních. Takže je jen přirozené, že Vaši rodiče proto, že vás mají rádi, chtějí u vás takovým problémům předejít. A, mimochodem, to že bychom vám váš životní styl "posvětili" tady na poradně, asi sama neočekáváte.