nakazen HIV?
Honza
Zdravim Vas, mel jsem nechraneny oralní sex s prostitulkou, na penise jsem mel riznuto od holeni, ktere se mi asi neco pres tyden po styku nehojilo, spise hnisalo, po 2tydnech se vse zahojilo(spis jen zustal cerveny flicek), ale zacla mi bolet hlava, v krku, teploty cca 38,5, zvetsene uzliny jen na krku, Lekar mi rekl angina.. Po cca 3tydnech jsem byl na dvounezavislich testech. Prvni test vysledek druhy den negativni a druhy test po cca 4dnech tez negativni, je mozne ze by se HIV infekce uz pri priznacich nasla? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tato poradna je zaměřena na problematiku závislostí, Vy se na nás obracíte s problémem, který je bohužel spíše pro jiné odborníky. Nicméně, můžete se obrátit na bezplatnou a nepřetržitou linku, na které můžete cokoli ohledně H.I.V. či AIDS konzultovat 800 800 980. Pokud je Vám dostupná Praha, můžete osobně navštívit toto zařízení, které se touto problematikou zabývá. Dům Světla Malého 3 Praha 8 Karlín PO 16.00 - 19.00 ST 9.00 - 12.00 P.S. ať Vám to dobře dopadne. M.K.