poradenství
istri
Určitě děkuji za doporučení poradenství pro parnery závislých, netušila jsem, že něco takového vůbec existuje a velice ráda bych toho využila. Pracuji v Praze, takže to je asi nejschůdnější větší město. Prosím tedy o nějaký kontakt. Děkuji moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tím, že je Vám dostupná Praha, mohu Vám doporučit poradnu, která se specializuje pouze a přímo na rodinné příslušníky a jiné blízké osoby. Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Cafe Therapy ( v její zadní části ), veškeré služby jsou bezplatné a je zapotřebí si předem zavolat a dohodnout termím první konzultace. Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké o.s.SANANIM Školská 30 Praha 1 tel : 284 824 234 mob : 739-268 527 Mgr. Črnáctá Štěpánka e-mail : ctrnacta@sananim.cz provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00 P.S. k Vaší skryté poznámce : je zajisté dobře, že patner je s Vámi o těchto věcech ochotný hovořit, taktéž Vy s ním. Udáváte, že svou závislost si nepřipouští, toto bohužel bývá dosti obvyklé. Prozatím se vyvarujte ,,nátlaků" na léčení, spíše se co nejdříve objednejte do Poradny a Vaši konkrétní situaci více a podrobněji proberte. Dle toho co uvádíte má Váš partner ve Vás velkou oporu, určitě má i přátele, můžete se snažit ho motivovat k vyhledání odborné pomoci, jak vhodně postupovat dále Vám v této poradně zajisté poradí. V případě dalších dotazů se na naši poradnu můžete klidně opět obrátit. Přeji Vám hodně sil, objema. Mějte se hezky. S pozdravem Markéta Kordová