Jak pomoci příteli, který chce přestat kouřit trávu?
oubi
Dobrý den, odpovídám na Vaší odpověď z mé předchozí otázky. Bydlíme kousek od Prahy na západě tak by bylo pro nás nejdostupnější zařízení v Praze nebo Berouně. Děkuji za odpověď Zuzka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Zuzko, zkuste toto zařízení : Denní stacionář o.s.SANANIM Janovského 26 Praha 7 tel : 220 803 130, 220 800 041 gsm : 605-212 175 PHDr. Ilona Preslová PO 8.00 - 16.00 ÚT 8.00 - 17.00 17.00 - 18.30 poradneství pro rodiče a blízké osoby ST 8.00 - 16.00 ČT 8.00 - 16.00 PÁ 8.00 - 15.00 www.sananim.cz Není třeba žádného doporučení od lékaře, nejsnadnější je přijít na tvz.,,motivační skupinu" v útery nebo ve čtvrtek od 10.30 do 12.00. Jestliže to v tomto čase není možné, zavolejte si na uvedená čísla a domluvte si pohovor. V případě dalších dotazů se na naši poradnu můžete bez obav opět obrátit. Mějte se hezky. M.K.