drogové centrum
Iv
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli byste mi mohly poskytnout adresu nějakého drogového centra,či poradny ve Zlínském kraji? zjistila jsem že je muj přitel závislý na pervitinu zhruba necelý rok,a rozhodl se to řešit. Chtěla bych s ním navštívit nějakou poradnu kde by si mohl o tom popovídat a začít s odvykáním.. zatím se drží, je už přes týden čistý a on sám to chce zvládnout!chci mu pomoct, děkuju za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je zajisté velmi dobře, že se přítel rozhodl problém s pervitinem řešit, s odbornou pomocí má větší šance tento nesnadný boj lépe zvládnout a snadněji projít všemi etapami, kterými je zapotřebí projít. Také je dobré, že i po necelém roce užívání došel k tomu, že je snadnější život bez nelegálních drog. Čím dříve toto zaávislá osoba pochopí, tím snadnější návrat do běžného života pak je. Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog Gahurova 1563/5 Zlín tel : 774 256 540 Mgr. Petr Netočný Ko kontaktního centra lze přijít i bez objednání během provozní doby, je ale samozřejmě mnohem lepší si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace. Když o Vás bude pracovník vědět, bude mít na Vás dostatek času a také nebudete muset čekat. Věškeré služby jsou bezplatné. Tak Vám držím palce, příteli hodně sil a především trpělivosti. Mějte se hezky. M.K.