TUPAC
Dobry den jsem zavisly jiz 10let na droach pervitin alkohol s mensimi pprestavkami abstnence.Byl jsem nekolkrat v lecebnach ale nikdy jsem lecbu nedokoncil.Poslednich dvou letech jsem se snazil presat a chodim i do zam4estnani,Po domluve s psychiatrem uzivam trapridal a take leky na jatra interferon,kvul hepatitide C,Jsem vllastne porad doma nestykam se s ldm co predtim,ale mam stavy uzkosti.beznadeje,mysle jsem si ze to prejde bez tech stavu,uvazuji ze necham zamestnani pujdu doo komunity nebot doma se citim spatne i kdyz mam dobre prostredi,Jsem z okresuu breclav a je me 25 let,a taky nevim zda kvuli cecku me prijmou v komunite.dekuji za radu

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že komunita by pro Vás byla určitě dobrá. Jestli se Vám opakovaně nepodařilo přestat ani samotnému, ani v léčebnách, chce to asi něco delšího a "silnějšího". Deset let je dlouho, kromě toho jste zaal hodně brzy. Úzkosti a deprese jsou běžné komplikace, které se objeví po několika letech braní. A jen léky se skoro nikdy nevyléčí. Žloutenka typu C není dnes už žádná překážka k nástupu do léčby, překážkou v některých komunitách není ani započatá léčba interferonem. Doporučovala bych Vám tedy nejspíš zajít do Káčka (chodíte do nějakého?) a poradit se s nimi, jaká komunita by pro Vás byla nejlepší. Pomohou Vám ji zařídit a pomohou Vám také s nástupem na detox. V případě, že nemáte kam se obrátit, napíšu Vám nějaké kontakty, jen dejte vědět. Přeju hodně sil, abyste se do komunity odhodlal. Nebude to lehké, ale nakonec Vám bude o dost lépe než teď.