Co se synem
Ivana
Mám dospělého syna 26.let a nevím už co s ním.Vyzkoušel prý všechny drogy krom jehly a z toho je mimo.V noci chodí s dekou po ulici mluví si sám pro sebe je posedlý čistotou.Nikam ho nedostanu ,nepracuje,skoro nejí a nic prý nepotřebuje.To že mu rostou dluhy ho nezajímá protože po nikom nic nechce.Prosím poradte jaké kroky bych mohla sama podniknout.Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, z Vašeho dotazu nevyplývají některé okolnosti, které jsou pro řešení situace důležité – např. to, zda syn s Vámi žije v jedné domácnosti či zda žije sám (pokud syn žije s Vámi v jedné domácnosti, pak máte více možností, jak na něj působit), nepopisujete podrobněji jeho drogovou kariéru nebo jeho fungování a psychický stav před tím než začal drogy užívat. Před tím, než podniknete konkrétní kroky, Vám tedy doporučuji navštívit odborníka – v kontaktním centru, v poradně pro rodiče či v AT ambulanci a poradit se zde o možnostech řešení, které v dané situaci máte. Odborník Vám pomůže se v celé situaci zorientovat, posoudí, zda se nejdená o závažnější psychickou poruchu, kterou mohlo užívání drog vyvolat a navrhne Vám vhodný postup řešení. Pokud budete mít zájem o kontakty na tato zařízení, napište, kde bydlíte a já Vám je ráda vyhledám. Přeji Vám hodně štěstí. Mějte se hezky.