Adrenalin2
Jana
Díky za odpověd,no jinak neš riskantními spůsoby to de-kdyš mám sex, ale kdyš je mi 14 tak nemužu mit kluka kdyš sou naši doma no a kdyš nemužu mít kluka tak místo toho musím aspoň ten adrenalin. (nebo trávu nebo chlast žejo nebo víte ještě něco jinýho?) Takže eště rok je můj život v nepořádku jak říkáte :-( protože musím souložit tajně.. a pak aš budu mít sex pořád každej den tak asi s tím adrenalinem přestanu jesli je to fakt moc škodlivý. Já vím že se můžu zabít Ale kdyš se zabiju tak zato můžou naši protože mi nedovolijou kluky ne?? Ale mě jako zajímalo jesi je to nebespečný když se nezabiju? jako ty adrenalínový extáze nebo já nevim jak se to odborně menuje? Já uš to dělám od 12 a nic mi to eště neudělalo. Ale proč mi o tom někdo neřekl už dřív ? to mně hrozně štve že až do 12 let sem to nevěděla a přicházela sem o něco tak super:-( Já sem na to přišla úplně náhodou a kdybych nehrála s klukama čekání na vlaky tak bych o to asi nezažila dodneška. Oni se mi posmívali že sem jen holka a že si netroufnu že sem srab tak sem se s nima vsadila že si troufnu co nikdo z nich nedokáže a nechala sem se přejet vlakem... fakt to višlo a to sem poprví měla tu extázi.a oni si mysleli že sem mrtvá a křísili mě :-D Ale jak říkáte zdraví mám jen jedno – tak zaprví to není pravda (jenže nikdo to asi neví) a za druhé – mě ty extáze moc pomohli právě k psichickýmu zdraví – já sem se od malička hrozně bála pavouků a nemohla sem se na něj ani podívat a v jedný extázi sem zjistila proč vlasně se jich bojím to byl hroznej zážitek ale ottý doby je fóbie pryč a pavouci mi nevaděj.. a přettím sem to říkala psychologovi a ten mi od tý fóbie vůbec nepomohl ikdyš sem za ním chodila asi půl roku.. a občas mě bolela hlava a zase díky adrenalinu sem jednou zjistila proč mě bolí a zase hroznej zážitek ae od tý doby už mě nikdy nebolela... Nebo nedávno semse na první pohled zamilovala do jednoho kluka ale on to byl hroznej hajzl a viužíval mě dělal si ze mě rohožku a já to věděla a nechtěla sem ho milovat ale stejně sem ho milovala a nešlo to na něj nemislet.Až zase v extázi sem to zjistila proč ho vlasně miluju a hned potom sem se na něj vykašlala .jenže kdo to nezažil tak to neví a nepochopí. Takže je to škodlivý nebo užitečný na zdraví??

Odpověděl:
Dobrý den, je přirozené, že člověk prožívá v životě období, kdy se v sobě a ve svých pocitech obtížně orientuje, trápí ho nejeden psychický problém a hledá jak z toho ven. Přesto bych jednoznačně doporučovola volit méně rizikovou cestu, než je taková, při které riskujete zdraví a život. Např. odbornou pomoc terapeuta, se kterým byste mohla o svých pocitech mluvit a naučit se v nich lépe orientovat. Nebude to sice až taková zábava a "adrenalin", ale také vám nebude hrozit, že skončíte např. na invalidním vozíku. PS: Sexuálním stykem s osobou mladší patnácti let se dotyčný dopouští trestného činu a hrozí mu trestní stíhání. Už jen z tohoto pohledu je postoj vašich rodičů zcela legitimní.