Kde si můžu nechat udělat drogový test?
Andrea
Dobrý den, zajímalo by mě, na koho se můžu obrátit, pokud bych chtěla podstoupit test na přítomnost drog. Vím, že jsou testy dostupné i v lékárnách, ale potřebovala mít v ruce "důkaz" že v krvi žádné návykové látky skutečně nemám. Tuším, že nejspíš v nemocnici mají potřebné vybavení, ale už nevím na jaké oddělení zajít? zda je třeba se dopředu objedat? kolik to stojí? A jak dlouho přibližě trvají výsledky? Mockrát děkuji za odpověď. S pozdravem Andrea P. PS: Nejlépe kontaktní místo v Brně.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tak mohu Vám nabídnout dvě možná řešení. 1. můžete si na své náklady zakoupit orientační test na přítomnost drog, zajít do Kontaktního centra a tam test provést. Pracovník Kontaktního centra by Vám potřebné potvrzení o výsledku testu jistě vystavil ( výsledek byste měla hned ) 2. zaslat poštou vzorek moči do ústřední toxikoligické laboratoře ( výsledek cca do 10dnů ). Ale není to úplně levná záležitost ( detekce jedné látky 487,-Kč např. THC 487,-Kč, THC+pervitin 2x 487,-Kč ), také je nutná žádanka vystavená od nějakého lékaře, ke kterému pak výsledky přijdou a u kterého je provedena platba. Kontaktní centrum Drug Azyl Vídeňská 3 Brno tel : 543 249 343 gsm : 777-916 280 e-mial : drugazyl@podaneruce.cz kontaktní osoba : Mgr. Pavel Nepustil, Dis. provozní doba : PO až ČT 9.00 - 18.00 PÁ 9.00 - 15.00 Ústřední toxikologická laboratoř Ke karlovu 2 Praha 2 ( areál Dětské kliniky budova A, 1.patro ) tel : 224 967 188 P.S. ať Vám to dobře dopadne, mějte se hezky. M.K.