Adrenalin
Jana
ahoj poradno,já bych se chcela zeptat.je adrenalin taky droga?teda já nemislim že bych siho píchala nebo tak ale jako normálně adrenalin co vzniká v těle Naši mi furt nadávají že se jednou zabiju ale já si nemůžu pomoct. to je snat krásnější než sex s tím nejlepším klukem a kdyš naši sou doma tak to s klukama nemůžu dělat tak si udělám aspoň adrenalin.. Jak moc je to nebespečný? třeba víc než se ožrat? díky Jana

Odpověděl:
Dobrý den, no, nebezpečné to být může, záleží na tom, jakým způsobem si ten "adrenalin" navozujete. Pokud kupříkladu přebíháním dálnice za plného provozu, považovala bych to za riskantnější, než se jednorázově opít. Pokud se tedy neopijete tak, že máte otravu alkoholem. Možná bych se na vašem místě zkusila zamyslet, jestli není něco s vaším životem v nepořádku a jestli by nešlo si pozitivní stavy navodit jinak, než riskantními způsoby. I když to nejspíš budete považovat za frázi, myslete na to, že zdraví máte jen jedno, a když nemáte zdraví, tak život není nic moc.