hledám informace o:
Lin
Dobrý den, ráda bych vás požádala o pár rad, jak pomoci předávkovaným: canabionidy, halucinogeny, opiáty, stimulačními drogami, těkavými látkami, psychofarmaky a alkohlem Popř. zdroje, kde bych mohla nalézt otázku na svůj dotaz. Děkuji za vyřízení mého dotazu. D.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, obecně je třeba zajistit životní funkce (podle zásad první pomoci, tedy zajistit stabilizovanou polohu, vyčistit ústní dutinu, poskytnout umělé dýchání a masáž srdce, pokud je to potřeba), člověka zklidnit a přivolat lékařskou pomoc. Pokud je to možné, je dobré s ním komunikovat, udržovat ho co nejvíce při vědomí. Více informací najdete v kapitolách 5/5 a 5/6 (autor Jiří Dvořáček) knihy Drogy a drogové závislosti, díl 1, autor Kalina a kol. V elektronické podobě je k dispozici na http://www.drogy-info.cz/pdf/drogy_a_drog_zavislosti_dil1.pdf