subutex
kataka
Dobry den Nevim jak zacit ale budu strucna Picham si subutex asi 5 let a uz sem unavena Mela sem krasne telo,delala sem take modelku ale bohuzel pred 2 lety sem toho musela nechat uz to neslo,protoze vsude mam rany po vpichu Moje otazka je jak se mam z toho dostat?uz fakt nemuzu je mi spatne ,,,,

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že na tak těžkou věc, jako je přestat s opiáty, rozhodně nemusíte být sama. Nemusíte to zatím říkat ani rodině, ani přátelům, ani svému stálému lékaři. Můžete se ale obrátit na odbornou pomoc, tedy na lékaře, který Vám pomůže ze Subutexu vyabstinovat. Vůbec není špatný nápad přejít v první řadě alespoň na Suboxone. Minimálně má tu obrovskou výhodu, že se nedá užívat injekčně. Musela byste ho polykat. Tím by se značně omezila rizika spojená s injekční aplikací. Myslím, že když se budete opakovaně pokoušet přestat sama, jen Vás to strašně vyčerpá, ztratíte naději, že to vůbec dokážete. Určitě máte šanci, jen když nebudete trvat na tom, že musíte všechno zvládnout bez pomoci. Pokud to takhle bude pokračovat, stejně se dříve nebo později provalí, že drogy užíváte a následky budou ještě horší. Nemusíte se bát požádat o pomoc substituční centrum (pokud nevíte jaké, pošlu Vám kontakt, jen napište město). Každý lékař je vázán lékařským tajemstvím a v těchto centrech jsou si odborníci obzvlášť vědomi citlivostí pacientových údajů. Proto se od lékaře rozhodně nikdo nic nedozví.