potřebuji poradit
tomtnt
jak poznám,že si píchá,když to tají,skrývá a nechce jít na prohlídku k lékaři,nemuzu najit zadny primi dukaz,ale chovani ajine prvky i z mich osobnich zkusenosti mi pripada,ze si picha,ja sam sem,ale nikdy neaplikoval nitrozilne jen pres nos,proto mi unika vymluvnymi odpovjednmy,vzdy kdyz dochazi ke slovni potycce,pote urazen odchazi,treba i na2,3,4dny,vraci,jina,divna,mluvi divne,naladova,nechce se priznat a pokud je nejaky zpusob,nejake otazky k nachytani ci provineni,nejaka lecka navod k odhaleni budu vam moc vdecny a zavazan,tato situace mi nici zivot a ne jen muj a mozna mi vase rad zachrani rodinu

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, žádnou léčku Vám asi neporadím. Myslím, že jestli člověk, který je Vám blízký, užívá drogy a mizí na několik dní z domu, není už tak důležité, jetli si drogy dává injekčně nebo jen šňupe, nebo cokoli jiného. Důležité je, že pro Vás je toto soužití vyčerpávající. Je otázka, co by se změnilo, kdybyste dotyčnou usvědčil, že si drogy píchá. Bylo by dobré začít situaci řešit s nějakou odbornou pomocí, a to nehledě na způsob užívání. I když Vaše blízká osoba zřejmě nebude chtít navštívit odborníka, můžete to udělat sám. Alespoň byste se poradil, jak dál postupovat. Mohl byste tak přispět nejlépe sám právě k záchraně rodiny, kterou si přejete.