snad je sance
devilpet
Dobry den,potrebuju pomoc snad je jeste sance na vyhru!Pred zhruba 6 lety jsem vyzkousel poprve a tak nejak se to tahne celou dobu jenze s tim ze se to stupnovalo a z obcasnych davek pro zabavu se stal temer denni chleb!A nejhorsi na tom je ze uz 4roky jsem s pritelkini (ktera rovnez uz predemmnou obcas uzivala)a obcasne jsme si spolu dali,ale poslednich nespocet mesicu se neumime bavit-ci travit veskere volne chvile a u mne i pracovni dny jinak,nez uzivani pervitinu.Uz dostkrat sme si rekli ze to zvladnem a prestanem,ale pokazde to dopadne stejjne.Nejakou chvili u me par dnu vydrzime a je to zpatky,budto ona s tim prijde ze ma chut nebo ja.Myslite zda mame jeste nakou sanci pro spolecny zivot ale bez .....

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud je Váš vztah kvalitní, pak šanci na společný život bez drog jistě máte, ale cesta k němu nebude snadná – bude mnohem náročnější než kdyby užíval pouze jeden z partnerů. Vzhledem k tomu, že se Vám abstinence nedaří a také vzhledem k poměrně dlouhé době užívání je zřejmé, že problém bez odborné pomoci vyřešíte jen obtížně. Takto přes internet nelze odhadnout jaký typ odborné pomoci (ambulantní či pobytová léčba) by pro Vás byl nejvhodnější, ale je třeba počítat s tím, že byste léčbu měl absolvovat každý sám, nikoliv společně – je potřeba, abyste každý sám za sebe měl prostor pro řešení osobních problémů, které s užíváním souvisí. Nejlépe bude, pokud vyhledáte zařízení, kde Vám budou schopni doporučit nejvhodnější postup – ve větších městech fungují tzv. kontaktní centra – služby v těchto zařízeních jsou bezplatné a mohou být i anonymní, návštěva zde Vás k ničemu nezavazuje. Když budete mít zájem o kontakty, napište, kde bydlíte a já Vám je ráda vyhledám. Přeji Vám, aby vše dopadlo podle Vašich představ. Mějte se hezky.